Vásárlás, Szállítás és Visszaküldés

Hogyan vásárolhatok?

A www.tehno-mss.hu áruházón keresztül online, telefonon vagy e-mailben vásárolhat termékeket.

Online vásárlás

  1. Válassza ki a megrendelni kívánt termékeket és tegye azokat a kosárba a „Kosárba” gomb megnyomásával;
  2. A megrendelés teljesítéséhez nem szükséges ügyfélfiókot létrehozni, de ha ügyfélfiók létrehozásával adja fel a rendelését egyéb kedvezményekben részesülhet;
  3. Töltse ki a kért adatokat;
  4. Válassza ki a fizetési módot;
  5. Ellenőrizze a megadott adatokat (számlázási cím, szállítási cím, fizetési mód és megrendelt termékek);
  6. Küldje el a rendelést a „Megrendelés befejezése” gomb megnyomásával;
  7. Kapni fog egy visszaigazoló e-mailt a megrendelés részleteivel.

Telefonos rendelés

A 0036 30 2621 735 telefonszámon egy értékesítési képviselő veszi fel a rendelést.

Rendelés e-mailben

Rendelését e-mailben is elküldheti a ungaria.tehnoms@gmail.com címre

Rendelési adatok: Név és vezetéknév, Teljes cím (megye, város, utca, házszám, lépcsőház, emelet, lakás, kaputelefon, ha van, irányítószám).

Közölje a megrendelni kívánt termék nevét, kódját vagy küldje el nekünk a termék linkjét.

A rendelési folyamat során a következő fizetési módok közül választhat: utánvét kézbesítéskor, online bank kártyával vagy banki átutalás.

A megrendelt termékeket futárszolgálat kézbesíti.

Lehetősége van online követni a rendelések állapotát és az azokhoz kapcsolódó összes információt, az ügyfél fiókján keresztül.

Amikor munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot a megrendelés és a szállítási cím megerősítése miatt, akkor kérheti a megrendelés törlését, valamint kérvényét írásban is el kell küldenie a ungaria.tehnoms@gmail.com email címre.

A megrendelésnek nincs minimális értéke.

 

Fizetési módok

Jelenleg háromféleképpen fizetheted ki a megrendelt termékeidet:

  1. Bankkártya: Ha az „Online bankkártyás fizetési módot” választotta, akkor a fizetésfeldolgozó biztonságos oldalon egy űrlapot kell kitöltenie a kártyájára vonatkozó adatokkal.

A fizetés, Visa vagy MasterCard logó alatt kibocsátott hitel-/betéti kártyákkal (Visa/Visa Electron és MasterCard/Maestro) lehetséges.

A kifizetés „3-D Secure” rendszeren keresztül valósul meg, amelyet azon szervezetek fejlesztettek ki, amelyek az ATM-nél vagy a kereskedőnél lebonyolított online tranzakciókkal azonos szintű biztonságot nyújtanak.

A „3-D Secure” mindenekelőtt azt biztosítja, hogy az Ön kártyájával kapcsolatos információk soha ne kerüljenek átvitelre vagy tárolásra az áruház vagy a fizetésfeldolgozó szerverein, ezek az adatok közvetlenül a Visa vagy a MasterCard rendszerébe kerülnek.

Fontos tudni! - Bankkártyás fizetés esetén jutalék nem kerül felszámításra!

  1. Banki átutalás: Ha a „Banki átutalás” fizetési módot választja, a sikeres rendelést követően, visszaigazoló e-mailt küldünk, mely tartalmazza a banki átutaláshoz szükséges proforma számlát, valamint a rendelés részleteit. Fontos tudni, hogy amig a bankunk nem igazolja a vásárlás ellenértékének az átutalását, addig a rendelést nem kézbesítjük.
  2. Utánvét: A csomag kézbesítésekor, készpénzzel a futárnál.

 

Küldemények kézbesítése

Az Eladó vállalja, hogy a megrendelt termékeket minden Magyarország területén található szállítási címre elküldi a Vevőnek. A megrendelések kiszállításának ideje általában nem haladja meg a 3-7 munkanapot, kivételt kepéznek az év azon időszakai amikor a futárszolgálatok le terheltsége rendkívül nagy (például téli ünnepek vagy a húsvéti ünnepek).

Amennyiben a megrendelés kézbesítési határideje nem tartható, az Eladó értesíti a Vevőt a szállítás teljesítésének becsült határidejéről. Ha a Vásárló az új szállítási határidőt nem fogadja el, a megrendelés törlésre kerül.

A szállítási költség 2500 Ft (ez az ár az ÁFA-t is tartalmazza) bármely megrendelés esetén.

A kiszállítás futárral történik. A Sameday, DPD és a Rugnis Group együttműködésével az ország bármely településére tudunk szállítani, felár felszámítása nélkül.

Meg kell említenünk, hogy ha a „Banki átutalás” fizetési módot választotta, abban az esetben a termékeket csak azután küldjük el a vásárlónak miután a bankunk visszaigazolta a megrendelt termék ellenértékének az átutalását.

A házhozszállítás elött a vásárlót a futár telefonos üzenetben értesíti. Abban az esetben, ha a Vevőt nem találják a megadott szállítási címen, a futár felveszi vele a kapcsolatot az új szállítás részleteinek egyeztetése érdekében. Két sikertelen kézbesítési próbálkozás után, a futár visszaküldi a megrendelést a Tehno MSS címére és a rendelést törlöttnek minősítjük. Az ilyen esetekben a szállítási díjat a Tehno MSS saját belátása szerint felszámolhatja a megrendelőnek. A vevő az adott megrendelést újra elküldheti, de ebben az esetben a teljes szállítási díj költségeit a vásárló fizeti ki.

Nyomatékosan kérjük, hogy a csomag átvételekor alaposan ellenőrizze a kapott csomag állapotát. A csomagok és/vagy azok tartalmának sérülését a kézbesítéskor kell jeleznie, a futár jelenlétében és által kitöltött sérülést igazoló jegyzőkönyv kötelező megírásával. Bármilyen későbbi reklamációt rendkívül nehéz lesz megoldani, mert a futárcég nem tehető felelőssé.

 

A 14 napos visszaküldési jog

A vásárló a tehno-mss.com webáruházban vásárolt termékekről az átvételtől számított 14 naptári napon belül lemondhat.

A „14 napos visszaküldési jog” szolgáltatás semmilyen módon nem érinti a 14 napon belüli elállási jogot, távkereskedelem esetén a EK 34/2014. 9/1.

* A hatályos jogszabályok szerint az elállási jog csak a természetes személy vásárlókat illeti meg.

* Az elállási jog csak a futár által szállított termékekre érvényes.

* Előzetes megrendelésre vásárolt termékek esetén, amelyekre előleget kértek, és amelyeket a vevő kérésére szereztek be, a teremkékek nem küldhetőek vissza.

A tehno-mss.com által értékesített termékek visszaküldése

A vásárlástól való elállás a termék meghatározott határidőn belüli visszaküldésével jár, annak minden tartozékával és a sértetlen csomagolásával együtt. A termék minden alkatrésze teljesen sérülés mentes állapotban kell, hogy legyen (nem mutathatja sérülés, kopás vagy összeszerelés jeleit), ellenkező esetben a visszaküldést megtagadják.

- 1. lépés: Töltse ki a visszaküldési űrlapot

- 2. lépés: A terméket az alább megadott címre küldjék. Az csomaghoz mellékelni kell a számlát és a kinyomtatott visszaküldési űrlap másolatát.

A termékeket a Forgalmazó által elfogadott futárszolgálattal küldje vissza a forgalmazó által alább megadott címre, pénz visszatérítési szolgáltatás választása nélkül. A termék ellenértékét az alkatrészek átvizsgálása után a megrendelő által megadott bankszámlára utalják.

A csomaghoz kötelezően mellékelni kell a kitöltött visszaküldési űrlapot, amely innen tölthető le. Bármilyen egyéb, a szerződéstől való elállási döntését kifejező egyértelmű nyilatkozatot tehet tartós adathordozón, például e-mailben a ungaria.tehnoms@gmail.com címre.

A visszaküldés nem elfogadott, ha:

- Sérült csomagolású, speciális címkék és feliratok nélküli termékeket küld vissza

- Eredeti tartozékok és alkatrészek nélküli termékeket küld vissza

- Összeszerelés, festés vagy hegesztés nyomait mutató alkatrészeket küld vissza

- Olyan csomagok, amelyeknél a szállítási címkén feltüntetett visszatérítési pénzösszeg szerepel.

A visszaküldés költsége teljes egészében a Vevőt terheli, a termék értékének visszatérítése a visszaküldési címre történő megérkezésétől számított legfeljebb 14 napon belül átutalásra kerül.

- Csomagcserét kérő visszaküldés esetén a szállítási díj 5000 Ft (2500 Ft oda-2500 Ft vissza küldés).

A termékek visszaküldési feltételeinek be nem tartása esetén a visszautasított termék teljes visszaküldési díja (nem 2500 Ft hanem a kiszállítás tényleges költségei, amelyet a futárszolgálat ki számláz a Tehno MSS felé) a vásárlót terheli.

A termékek szállítása közben bekövetkezett, a nem megfelelő csomagolásból eredő rongálódása, termékvisszaküldés esetén, a csomag átvételének megtagadásához és közvetve a visszaküldés megtagadásához vezet.

Pénz visszatérítés

A termékek visszaküldését követően a visszatérítés a vásárló által az űrlapon megjelölt bankszámlára történik, a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül.

A banki átutaláshoz meg kell adni az IBAN számlaszámot, a tulajdonos nevét és a személyi számát.

FIGYELEM - Az IBAN számlának ahhoz a személyhez/céghez kell tartoznia, akinek a nevére a számlát kiállították!

A visszaküldött termékek értékének visszatérítése készpénzben is megtörténhet, a termékek Iasi-i központunkba történő átadásakor.

Bármilyen, a rendelésével kapcsolatos olyan probléma esetén, amely e-mailben (ungaria.tehnoms@gmail.com) nem megoldható, fordulhat hozzánk telefonon.

Telefon: 0036 30 2621 735

Cím: Tehno MSS SRL

Iași Tomești Út 1 szám

Helyiség: Iași; Megye: Iași

Románia