Általános szerződési feltételek

Kérjük, figyelmesen olvassa el az alábbiakat, hogy a tehno-mss.hu oldalról származó termékek megrendelésének és szállításának feltételeivel kapcsolatos összes információhoz hozzájuthasson.

Ha bármilyen kérdése vagy aggálya van, forduljon hozzánk.

Az oldal használata az alábbi feltételek elfogadását jelenti. Javasoljuk, hogy ezeket figyelmesen olvassa el. A TEHNO MSS SRL fenntartja a jogot ezen rendelkezések további értesítés nélküli módosítására. Az aktuális ÁSZF ezen az oldalon érhető el.

Az Ön látogatása ezen a weboldalon az ÁSZF hatálya alá tartozik, és annak kifejezett elfogadását, valamint a felek közötti megállapodás feltételeinek elfogadását jelenti, az ÁSZF szerint.

A felek közötti jogviszonyt az alábbi normatívák szabályozzák:

A fogyasztóvédelemre vonatkozó 21/1992 számú kormányrendelet

A szakemberekkel kötött szerződések esetén - fogyasztók jogaira vonatkozó, 34/2014 számú rendkívüli kormányrendelet.

A 363/2007 számú törvény mely a kereskedők, a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen gyakorlatára vonatkozik, az európai fogyasztóvédelmi jogszabályokkal összhangban.

A 365/2002 számú törvény mely az elektronikus kereskedelemre vonatkozik.

Fentiek a Romániában érvényes törvények

Ezen általános üzleti feltételek a Polgári Törvénykönyv § 1751, ill. a 89/2012-es irányelve szerint rendelkeznek és a webáruházon keresztül lebonyolított vásárlásokra vonatkoznak.

A Tehno Mss ezt a weboldalt az e-kereskedelem céljával üzemelteti, de az ügyfelek tájékoztatásara és állandó kapcsolattartásra is szolgál.

A TEHNO MSS SRL személyes érdekből, korlátozott hozzáférést biztosít a felhasználónak (online rendelés, tájékoztatás) a www.tehno-mss.hu weboldalhoz, és nem engedélyezi a weboldalról történő letöltéskéét, a weboldal részleges vagy teljes módosítását, a weboldal részleges vagy teljes reprodukálását, az oldal másolását, eladását /viszonteladását vagy bármilyen más módon történő felhasználást, kereskedelmi célból, előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül.

Az oldalról letöltött információkat, KIZÁRÓLAG nem kereskedelmi célokra, csak személyes érdekei szerint használhatja fel.

A www.tehno-mss.hu weboldal teljes tartalma, képek, szövegek, grafikák, szimbólumok, webes grafikai elemek, e-mailek, szkriptek, programok és egyéb adatok - a TEHNO MSS SRL és beszállítói tulajdonát képezik, a szerzői jogok védelméről (8/1996. sz. törvény), valamint a szellemi és ipari tulajdonról szóló törvények értelmében.

A fent felsorolt elemek bármelyikének a felhasználása a TEHNO MSS SRL hozzájárulása nélküli a hatályos jogszabályok szerint büntetendő.

A www.tehno-mss.hu domain a TEHNO MSS SRL tulajdona, ennek a márkanévnek, a domain-nek valamint a kereskedelmi neveknek, logóknak vagy emblémáknak, a használata közvetlen vagy "rejtett" formában (például, de nem kizárólagosan, metacímkék vagy egyéb indexelési technikák, webes keresés) a Tehno MSS SRL előzetes írásbeli engedélye nélkül tilos és törvénybe ütközik valamint büntetendő cselekedet a hatályos jogszabályok értelmében.

A www.tehno-mss.hu oldalon bemutatott termékeket a TEHNO MSS SRL gyártja és/vagy forgalmazza.

A termékek ára bármikor módosítható. A termék megvásárlása előtt ellenőrizze a végső eladási árat.

Az ezen az oldalon található információk technikai pontatlanságokat vagy tipográfiai hibákat tartalmazhatnak. A Termék adatlapja csak a lényeges tulajdonságokat tartalmazza, ezért az adott termék tényleges tulajdonságairól annak használati útmutatója ad részletes tájékoztatást. A Termék adatlapján szereplő fényképek csak illusztrációk, nem a ténylegesen megrendelt termékről készültek.

A Tehno MSS biztosítja, hogy amennyiben a termék ára vagy a termék egyes jellemzői hibásan kerültek megadásra adatbázisunkban, minden szükséges intézkedést megtesz az Ön tájékoztatása érdekében, és ha kívánja, lehetősége van a rendeléstől való elállásra.

 

A termékek értékesítésével kapcsolatos feltételek

Az ezen az oldalon keresztül történő megrendeléssel egyenértékűen elfogadja a jelen AFSZ-t.

  1. Az ár

A weboldalon megjelenített termékek árai forintban értendők és tartalmazzák az ÁFA-t. A termékek ára nem tartalmazza a szállítási költséget és a termékek csomagolásáért felszámított tarifát.

A Tehno MSS nem ír elő minimális rendelést az ügyfelek számára.

A Tehno MSS oldalon feltüntetett termékek árai előzetes értesítés nélkül változhatnak.

  1. Termékek értékesítése

Amennyiben Ön úgy dönt, hogy vasáról a web áruházunkból, a Vevő és a Tehno MSS között létrejött adásvételi szerződés a termékek átadásával és ellenértékének megfizetésével létrejöttnek minősül.

Hogyan vásárolhatok?

 

A www.tehno-mss.hu áruházón keresztül online, telefonon vagy e-mailben vásárolhat termékeket.

Online vásárlás

  1. Válassza ki a megrendelni kívánt termékeket és tegye azokat a kosárba a „Kosárba” gomb megnyomásával;
  2. A megrendelés teljesítéséhez nem szükséges ügyfélfiókot létrehozni, de ha ügyfélfiók létrehozásával adja fel a rendelését egyéb kedvezményekben részesülhet;
  3. Töltse ki a kért adatokat;
  4. Válassza ki a fizetési módot;
  5. Ellenőrizze a megadott adatokat (számlázási cím, szállítási cím, fizetési mód és megrendelt termékek);
  6. Küldje el a rendelést a „Megrendelés befejezése” gomb megnyomásával;
  7. Kapni fog egy visszaigazoló e-mailt a megrendelés részleteivel.

Telefonos rendelés

A 0036 30 2621 735 telefonszámon egy értékesítési képviselő veszi fel a rendelést.

Rendelés e-mailben

Rendelését e-mailben is elküldheti a hajnal.ciocan.tehnoms@gmail.com címre

Rendelési adatok: Név és vezetéknév, Teljes cím (megye, város, utca, házszám, lépcsőház, emelet, lakás, kaputelefon, ha van, irányítószám).

Közölje a megrendelni kívánt termék nevét, kódját vagy küldje el nekünk a termék linkjét.

A rendelési folyamat során a következő fizetési módok közül választhat: utánvét kézbesítéskor, online bank kártyával vagy banki átutalás.

A megrendelt termékeket futárszolgálat kézbesíti.

Lehetősége van online követni a rendelések állapotát és az azokhoz kapcsolódó összes információt, az ügyfél fiókján keresztül.

Amikor munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot a megrendelés és a szállítási cím megerősítése miatt, akkor kérheti a megrendelés törlését, valamint kérvényét írásban is el kell küldenie a hajnal.ciocan.tehnoms@gmail.com email címre.

A megrendelésnek nincs minimális értéke.

 

  1. Szállítási feltételek

A szállítási idő a megrendelt terméktől és elérhetőségétől függően változhat.

Normál körülmények között a Tehno MSS webáruházon keresztül vásárolt termékek szállítási határideje a megrendelés beérkezésétől számított 3-7 munkanap.

Az Eladó vállalja, hogy a megrendelt termékeket minden Magyarország területén található szállítási címre elküldi a Vevőnek. A megrendelések kiszállításának ideje általában nem haladja meg a 3-7 munkanapot, kivételt kepéznek az év azon időszakai amikor a futárszolgálatok le terheltsége rendkívül nagy (például téli ünnepek vagy a húsvéti ünnepek).

Amennyiben a megrendelés kézbesítési határideje nem tartható, az Eladó értesíti a Vevőt a szállítás teljesítésének becsült határidejéről. Ha a Vásárló az új szállítási határidőt nem fogadja el, a megrendelés törlésre kerül.

A szállítási költség 2500 Ft (ez az ár az ÁFA-t is tartalmazza) bármely megrendelés esetén.

A kiszállítás futárral történik. A Sameday és a Rugnis Group együttműködésével az ország bármely településére tudunk szállítani, felár felszámítása nélkül.

Meg kell említenünk, hogy ha a „Banki átutalás” fizetési módot választotta, abban az esetben a termékeket csak azután küldjük el a vásárlónak miután a bankunk visszaigazolta a megrendelt termék ellenértékének az átutalását.

A házhozszállítás elött a vásárlót a futár telefonos üzenetben értesíti. Abban az esetben, ha a Vevőt nem találják a megadott szállítási címen, a futár felveszi vele a kapcsolatot az új szállítás részleteinek egyeztetése érdekében. Két sikertelen kézbesítési próbálkozás után, a futár visszaküldi a megrendelést a Tehno MSS címére és a rendelést törlöttnek minősítjük. Az ilyen esetekben a szállítási díjat a Tehno MSS saját belátása szerint felszámolhatja a megrendelőnek. A vevő az adott megrendelést újra elküldheti, de ebben az esetben a teljes szállítási díj költségeit a vásárló fizeti ki.

Nyomatékosan kérjük, hogy a csomag átvételekor alaposan ellenőrizze a kapott csomag állapotát. A csomagok és/vagy azok tartalmának sérülését a kézbesítéskor kell jeleznie, a futár jelenlétében és által kitöltött sérülést igazoló jegyzőkönyv kötelező megírásával. Bármilyen későbbi reklamációt rendkívül nehéz lesz megoldani, mert a futárcég nem tehető felelőssé.

 

  1. Szállítási díjak

A kiszállítás futárcégeken keresztül történik.

Ami a szállítási költséget illeti, ez a vevő tartózkodási helyétől függetlenül standard 2500 Ft (az Áfát tartalmazza).

A termékeket a gyártó eredeti, zárt csomagolásában, adott esetben a számlával és a garancialevéllel együtt szállítjuk.

  1. Fizetési módok

Jelenleg háromféleképpen fizetheted ki a megrendelt termékeidet:

  1. Bankkártya

Ha az „Online bankkártyás fizetési módot” választotta, akkor a fizetésfeldolgozó biztonságos oldalon egy űrlapot kell kitöltenie a kártyájára vonatkozó adatokkal.

A fizetés, Visa vagy MasterCard logó alatt kibocsátott hitel-/betéti kártyákkal (Visa/Visa Electron és MasterCard/Maestro) lehetséges.

A kifizetés „3-D Secure” rendszeren keresztül valósul meg, amelyet azon szervezetek fejlesztettek ki, amelyek az ATM-nél vagy a kereskedőnél lebonyolított online tranzakciókkal azonos szintű biztonságot nyújtanak.

A „3-D Secure” mindenekelőtt azt biztosítja, hogy az Ön kártyájával kapcsolatos információk soha ne kerüljenek átvitelre vagy tárolásra az áruház vagy a fizetésfeldolgozó szerverein, ezek az adatok közvetlenül a Visa vagy a MasterCard rendszerébe kerülnek.

Fontos tudni! - Bankkártyás fizetés esetén jutalék nem kerül felszámításra!

  1. Banki átutalás

Ha a „Banki átutalás” fizetési módot választja, a sikeres rendelést követően, visszaigazoló e-mailt küldünk, mely tartalmazza a banki átutaláshoz szükséges proforma számlát, valamint a rendelés részleteit. Fontos tudni, hogy amig a bankunk nem igazolja a vásárlás ellenértékének az átutalását, addig a rendelést nem kézbesítjük.

  1. Utánvét

A csomag kézbesítésekor, készpénzzel a futárnál.

  1. Termék garancia

A jótállás időtartama:

  • 10 000 forint - 100 000 forint összegű eladási ár esetén 1 év,
  • 100 001 forint - 250 000 forint összegű eladási ár esetén 2 év,
  • 250 001 forint összegű eladási ártól 3 év.

A FOGYASZTÓ JÓTÁLLÁSBÓL EREDŐ JOGAI

  1. Általános szabályok

A jótállás differenciáltan történik, az érvényességi idő a szállítástól számított, magán személyek esetében 12/24/36 HÓNAP eladási ár függvényében változó (lásd a „Jótállás időtartama” 1 oldal), jogi személyek esetében 12 HÓNAP, feltéve, hogy a mellékelt vagy a forgalmazó hivatalos honlapjára feltöltött használati útmutatóban szereplő az összeszerelésre, beépítésre, szállításra, kezelésre, tárolásra, üzemeltetésre és karbantartásra vonatkozó utasításokat betartották.

A jótállás a fogyasztó jogszabályból eredő jogait – így különösen, de nem kizárólagosan a kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési jogait – nem érinti.

A jótállási kötelezettségek teljesítése és az azzal kapcsolatos költségek a fogyasztási cikk eladóját terhelik.

A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.

Amennyiben a jótállási jegyet a fogyasztó részére nem adják át, a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni akkor is, ha a fogyasztó az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot, nyugtát vagy számlát bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal (pl. blokkal) érvényesíthetőek.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásának a napjával kezdődik, ennek dátumát a szállítási dokumentum igazolja.

A jótállási igény érvényesíthetőségének határideje a felek között létrejött szerződés teljesítésétől, vagyis a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásától kezdődik és a termék árától függően 1, 2, vagy 3 évig tart.

A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a vállalkozással közölni. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó a felelős.

A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javítás időtartamával az átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó az Európai Bizottság által működtetett európai online vitarendezési (OVR) platformon eljárást kezdeményezhet.

  1. Jótállási jogok

A jótállás keretén belül a jótállási igénye alapján a fogyasztó választása szerint:

-javítást vagy cserét igényelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak - másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállás teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet;

- az ellenszolgáltatás (termék ára) arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy

- a szerződéstől elállhat, ha a vállalkozás a javítást vagy a cserét nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni és ha a fogyasztónak a javításhoz vagy cseréhez fűződő érdeke megszűnt. Ilyenkor a termék vételára visszajár a fogyasztónak.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szerint.

A javítás, valamint a csere szabályai

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni.

A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

A fogyasztó a kijavítás iránti igényét köteles jelezni a forgalmazónak és a vállalkozás által megadott javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

A kijavítás során a termékbe kizárólag új alkatrész építhető be.

Javítási és csere határidők

  1. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a javítást vagy cserét legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

Ha a javítás vagy a csere időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor a vállalkozás legkésőbb a 15. napon a fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik.

Ha a fent megjelölt jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni.

Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton, nyugtán, számlán feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Ez a szabály az elektromos kerékpárra, elektromos rollerre, quadra, motorkerékpárra, segédmotoros kerékpárra, személygépkocsira, lakóautóra, lakókocsira, utánfutós lakókocsira, utánfutóra, motoros vízi járműre nem vonatkozik.

Ha a fogyasztási cikk kijavítására a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton, nyugtán, számlán feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Ez a szabály az elektromos kerékpárra, elektromos rollerre, quadra, motorkerékpárra, segédmotoros kerékpárra, személygépkocsira, lakóautóra, lakókocsira, utánfutós lakókocsira, utánfutóra, motoros vízi járműre nem vonatkozik.

  1. Ha a jótállási jegyen rögzített jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - valamint, ha a fogyasztó a vonatkozó jogszabályok alapján nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton, nyugtán, számlán feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Ez a szabály az elektromos kerékpárra, elektromos rollerre, quadra, motorkerékpárra, segédmotoros kerékpárra, személygépkocsira, lakóautóra, lakókocsira, utánfutós lakókocsira, utánfutóra, motoros vízi járműre nem vonatkozik.

  1. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

Javítás helyszíne

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálat gondoskodik.

III. Kivételek:

A jótállási felelősségvállalás - különösen, de nem kizárólag – az alábbi esetkörökre nem terjed ki:

  • szakszerűtlen üzembe helyezés, ha az üzembe helyezést nem a vállalkozás vagy annak megbízottja végezte el továbbá, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés nem a használati-kezelési útmutató hibájára vagy hiányára vezethető vissza;
  • nem rendeltetésszerű használat;
  • karbantartási kötelezettség elmulasztása;
  • helytelen tárolás, kezelés, rongálás;
  • amennyiben a hibát elemi kár, természeti csapás okozta;
  • a jótállás a fogyó eszközökre nem vonatkozik (görgők, mátrixok, csapágyak, rezgéscsillapitok, félgyűrűk, szíjak, csiga, differenciálmű, ellenállások, hajtóműolaj stb.)
  1. A karbantartási kötelezettség

A fogyasztó karbantartási kötelezettsége:

A kötelező karbantartási kötelezettséggel felmerülő költségek a fogyasztót terhelik! Ha a dolog meghibásodásában a fogyasztót terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a jótállási kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a fogyasztó köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a vállalkozás e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

  1. A 14 napos visszaküldési jog

A vásárló a tehno-mss.com webáruházban vásárolt termékekről az átvételtől számított 14 naptári napon belül lemondhat.

A „14 napos visszaküldési jog” szolgáltatás semmilyen módon nem érinti a 14 napon belüli elállási jogot, távkereskedelem esetén a EK 34/2014. 9/1.

* A hatályos jogszabályok szerint az elállási jog csak a természetes személy vásárlókat illeti meg.

* Az elállási jog csak a futár által szállított termékekre érvényes.

* Előzetes megrendelésre vásárolt termékek esetén, amelyekre előleget kértek, és amelyeket a vevő kérésére szereztek be, a teremkékek nem küldhetőek vissza.

A tehno-mss.com által értékesített termékek visszaküldése

A vásárlástól való elállás a termék meghatározott határidőn belüli visszaküldésével jár, annak minden tartozékával és a sértetlen csomagolásával együtt. A termék minden alkatrésze teljesen sérülés mentes állapotban kell, hogy legyen (nem mutathatja sérülés, kopás vagy összeszerelés jeleit), ellenkező esetben a visszaküldést megtagadják.

- 1. lépés: Töltse ki a visszaküldési űrlapot

- 2. lépés: A terméket az alább megadott címre küldjék. Az csomaghoz mellékelni kell a számlát és a kinyomtatott visszaküldési űrlap másolatát.

A termékeket a Forgalmazó által elfogadott futárszolgálattal küldje vissza a forgalmazó által alább megadott címre, pénz visszatérítési szolgáltatás választása nélkül. A termék ellenértékét az alkatrészek átvizsgálása után a megrendelő által megadott bankszámlára utalják.

A csomaghoz kötelezően mellékelni kell a kitöltött visszaküldési űrlapot, amely innen tölthető le. Bármilyen egyéb, a szerződéstől való elállási döntését kifejező egyértelmű nyilatkozatot tehet tartós adathordozón, például e-mailben a hajnal.ciocan.tehnoms@gmail.com címre.

A visszaküldés nem elfogadott, ha:

- Sérült csomagolású, speciális címkék és feliratok nélküli termékeket küld vissza

- Eredeti tartozékok és alkatrészek nélküli termékeket küld vissza

- Összeszerelés, festés vagy hegesztés nyomait mutató alkatrészeket küld vissza

- Olyan csomagok, amelyeknél a szállítási címkén feltüntetett visszatérítési pénzösszeg szerepel

A visszaküldés költsége teljes egészében a Vevőt terheli, a termék értékének visszatérítése a visszaküldési címre történő megérkezésétől számított legfeljebb 14 napon belül átutalásra kerül.

- Csomagcserét kérő visszaküldés esetén a szállítási díj 5000 Ft (2500 Ft oda-2500 Ft vissza küldés)

A termékek visszaküldési feltételeinek be nem tartása esetén a visszautasított termék teljes visszaküldési díja (nem 2500 Ft hanem a kiszállítás tényleges költségei, amelyet a futárszolgálat ki számláz a Tehno MSS felé) a vásárlót terheli.

A termékek szállítása közben bekövetkezett, a nem megfelelő csomagolásból eredő rongálódása, termékvisszaküldés esetén, a csomag átvételének megtagadásához és közvetve a visszaküldés megtagadásához vezet.

Pénz visszatérítés

A termékek visszaküldését követően a visszatérítés a vásárló által az űrlapon megjelölt bankszámlára történik, a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül.

A banki átutaláshoz meg kell adni az IBAN számlaszámot, a tulajdonos nevét és a személyi számát.

FIGYELEM - Az IBAN számlának ahhoz a személyhez/céghez kell tartoznia, akinek a nevére a számlát kiállították!

A visszaküldött termékek értékének visszatérítése készpénzben is megtörténhet, a termékek Iasi-i központunkba történő átadásakor.

Bármilyen, a rendelésével kapcsolatos olyan probléma esetén, amely e-mailben (tehnoms.group@gmail.com) nem megoldható, fordulhat hozzánk telefonon.

Telefon: 0036 30 2621 735

Cím: Tehno MSS SRL

Iași Tomești Út 1 szám

Helyiség: Iași; Megye: Iași

Románia 

A Vásárló jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten nyilatkozik arról és tudomásul veszi, hogy a megrendelt Termékek vásárlásától való elállása addig lehetséges amig a termeket át nem adtak a futárszolgálatnak, azt követően azonban kizárólag felmondási jogát gyakorolhatja azzal, hogy a Vásárló köteles a felmondás közlésének időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a Szolgáltató részére megfizetni. Amennyiben a Vásárló felmondását olyan időpontban közli, amikor a Szolgáltatónak a kiszállítás törlése iránt intézkedni már nem áll módjában és ezáltal a kiszállítás költsége a Szolgáltató oldalán a Vásárló felmondásától függetlenül felmerül, a szállítási díj költségként realizálódik, úgy Vásárló azt teljes egészében viselni köteles.