Gyakran ismetelismételt kérdések
Nem, nem szükséges. Bármikor használhatja a web-áruházunkat vendégként is. Ha azonban létrehoz egy felhasználói fiókot abban az esetben anélkül rendelhet, hogy minden alkalommal meg kellene adnia adatait, amikor nálunk vásárol. Regisztrálhat most, vagy először elkezdhet vásárolni, és létrehozhat fiókot, mielőtt véglegesítené rendelését.
Kérjük, kattintson a „Bejelentkezés/Regisztráció”, majd a „Fiók létrehozása” gombra, és adja meg személyes adatait.
Vásárolja meg a kívánt termékeket, és tegye a kosárba. Ha végzett, továbbléphet a bevásárlókosárba, és ellenőrizheti. A vásárlás és a fizetés megerősítése előtt ellenőrizze és győződjön meg arról, hogy minden adat helyes.
A megrendelt termékeket kifizetheti utánvét vagy bank kártyával. Fizetést elfogadunk Paypalon keresztül, valamint az összes főbb hitel- és betéti kártyával, mint például Mastercard, VISA és American Express. Lehetséges a banki átutalás fizetési mód is.
Sajnos nem áll módunkban módosítani vagy törölni a már leadott és feldolgozott rendeléseket. A rendelés leadása előtt tanácsos ellenőrizni annak részleteinek helyességet.
A megrendelési folyamat véglegesítése közben.
A rendelés feldolgozását követően visszaigazoló e-mailt küldünk, amely megerősíti, hogy megrendelését átadtuk a futárszolgálatnak. Ne feledje azonban, hogy a megrendeléseket csak akkor szállítjuk ki, ha a számlázási és szállítási címet ellenőriztük. Alternatív megoldásként a „Fiókom” menü pontban ellenőrizheti megrendelésének állapotát, ha Ön regisztrált felhasználó.
Addig tudja hozzáadni a termékeket a kosárhoz, amíg elérhetőek. Előfordulhat olyan eset, amikor a termék valaki más bevásárlókosarában van, ezért a tételek állapota „Átmenetileg nem elérhető”.